piątek, 20 kwietnia 2012

Jajecznica z bazylią i szczypiorkiem

Strona jest wciąż i stale w budowie w związku z moją nieokreślenie ogromną nieumiejętnością obsługiwania komputera.
Jednak powyższe luki w mojej wiedzy nie mogą uniemożliwić mi dzielenia się przepisami, potrawami i innymi takimi.
Dziś śniadanie było pyszne. Dziś śniadanie było pachnące. Bazylią i czosnkiem.



Potrzebujemy:
jajka - u mnie 2
bazylia - garść
szczypiorek - pół garści
masło lub smalec do smażenia 
pieprz, sól do smaku

I do dzieła:
Bazylię i szczypiorek kroimy drobno.
Na patelni rozgrzewamy masło lub tak jak w moim przypadku smalec ze skwarkami (tylko taką jajecznicową wersję lubię).
Jajka wbijamy na rozgrzaną patelnię.
Kiedy jajka lekko się zetną dodajemy szczypiorek i bazylię, dodajemy do smaku soli i pieprzu.
Voila!
Ja podałam jajecznicę z gorącą bagietką czosnkową. Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz